sobota, 14 marca 2020

11 Urodziny Art - Piaskownicy



Witajcie!
Dziś rozpoczynamy świętowanie 11 urodzin Art - Piaskownicy. Z tej okazji mamy dla was całe mnóstwo przeróżnych nagród od naszych sponsorów i od dziewczyn z DT. O szczegółach poczytacie TUTAJ. Ja dla was przygotowałam taki o to zestaw:



I jak, podobają wam się moje słodkości? Do tego stawiam kawkę i mam nadzieję, że przysiądziecie tutaj na dużej. A jeżeli macie ochotę przygarnąć notesik i całą resztę, koniecznie dajcie znać zapisując się na liste na blogu AP.

pozdrawiam!

14 komentarzy :

  1. Będę bardzo uważna przez te 4 dni ;)
    Udanego świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje urodzinowe:) Wasze urodziny zawsze gwarantują dobrą zabawę, będę uczestniczyć i w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie 😊 Wszystkiego najlepszego 😊 posty brzmią zachęcająco 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji urodzin życzę nieustającej weny i niekończących się przydasi!
    Wszystkiego najscrapniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świętuję z Wami, szczególnie że w tym dniu są też imieniny mojego tatusia Zbigniewa :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia urodzinowe! Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny urodzinowy zestaw :) Gratulacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszku spóźniona, ale nadrabiam zaległości ;) i zapisuję się na te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mam wielką ochotę przygarnąć notesik i całą resztę:D Lubię to miejsce i lubię Twój styl - dziękuję za tak wiele inspiracji i przyjemności z oglądania Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw :) Wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw przygotowałaś :).

    Kawki nie piję ale herbatki chętnie się napiję ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygotowałaś super zestaw :).

    Kawki nie piję ale herbatką chętnie się poczęstuję :).

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka