wtorek, 27 lutego 2018

Exploding box z aniołkiem


Moja współpraca z Piątek Trzynastego dobiega końca. Był to niesamowity czas. nie ukrywam, że trudno mi uwierzyć że to koniec tej wspaniałej przygody...

Tyle przepięknych kolekcji przeszło przez moje ręce, tyle stanów ekscytacji jak oglądałam każde ich prototypy jeszcze przed ich drukiem. I przede wszystkim te emocje związane z Frankfurtem - że moje twory tam się pojawiły, w takim szerokim świecie, no nie może być 😀 Papiery p13 przylgnęły już do mnie na dobre, także z niecierpliwością będę wypatrywać nowych kolekcji, a i te, przy narodzinach których byłam, pozostaną moimi naj. 

A na pożegnanie przygotowałam pudełko exploding box z okazji narodzin i jednocześnie Chrztu świętego Kubusia. W roli głównej niezastąpione papiery Cute & Co. czyli gwarancja 100% słodyczy.









Pozdrawiam serdecznie!

 

2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka