czwartek, 19 czerwca 2014

Wakacyjny ślub


Śluby wakacyjne są niewątpliwie najlepsze - pełne słońca, luzu wolnych dni, opalenizny gości, błękitu nieba. Sama wybrałam pierwszy dzień lata na swój własny ślub ;) I już za dwa dni obchodzić będę kolejną rocznicę tego wyjątkowego dnia.


Więc na te zbliżające się wakacje, pierwszy dzień lata i z racji mojej rocznicy - dziś mam dla was zdjęcia karteczki ślubnej, bardzo wakacyjnej. Praca w całości została wykonana z papierków kolekcji Be Optimistic (klik i obie strony - klik). Czyż nie można sobie lepszej kolekcji wymyślić na taki wakacyjny ślub?


Błyszczące serce wycięłam z tekturki, pomalowałam lakierem do paznokci i posypałam błyszczącymi kawałeczkami turkusowej foli (taki gadżet z moich zapasów ozdób do paznokci ;-) ). Cudownie mieni się w promieniach słońca. Słoneczny kwiatek mojej własnej produkcji, udekorowany został tiulowymi różyczkami, pręcikami (klik), sznurkiem i zawieszką serduszkiem.


Dodałam jeszcze kawałki tiulu, błękitną serwetkę, i napis autorstwa niezastąpionej joligg. Myślę, że klimat ślubno - wakacyjny udało mi się osiągnąć. 



Karteczka powstała według mapki cardabilities, tym razem trochę luźniej przeze mnie potraktowanej.


Karteczkę posyłam także na

Życzę wam słonecznego długiego weekendu!

13 komentarzy :

  1. świetna jest, fantastyczne połączenia kolorów !super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ! Dziękuję za zabawę z Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous interpretation using the Cardabilities sketch. Thank you for playing along with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a Beautiful Card!
    Thanks for join us at Cardabilities!
    Kissies,
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kwiatek, fantastyczne kolory! Bajeczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your fabulous card!
    Very interesting interpretation.
    Thank you for playing along with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful wedding card, perfect for summer. Great job. Thanks for joining our challenge at Cardabilities.

    Graciellie
    Cardabilities DT

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka