środa, 6 listopada 2013

Blog hop na roczek

Spodobała mi się zabawa na blogu Digi Scrap. Postanowiłam trochę poskakać po cudnych blogach dziewczyn, zebrać wskazówki i coś stworzyć. Więc zgodnie z zebranymi wytycznymi mamy duży kwadrat jako tło, koło z przeszyciami, poziomą wstążkę, prostokąt z przeszyciami czyli u mnie fotka Ninki, digi stempelek po lewej, dużo kwiatów po prawej i trzy motyle. Napis i motylki stworzyłam na bazie elementów z TSC (do pobrania tu).





Jestem zadowolona z efektu. Karteczka już zamieszkała u właścicielki, więc mogłam ją pokazać. I oczywiście zgłaszam ją na wyzwanie BLOG HOP na Digi Scrap.

10 komentarzy :

  1. Urocza karteczka! Pozdrawiam i zapraszam na mój konkurs tutaj: http://szmek-bloguje.blogspot.com/2013/11/swiateczna-kartka-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna kartka, słodka dziewuszka, no czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW :) ale moc kolorów ;))) mega :D
    jak się maleństwo chowa??

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna karteczka :), a Jubilatka sliczniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za kolory i kwiaty , fantastyczna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka