czwartek, 22 sierpnia 2013

Zabawa w alterowanie

Zaciekawiła mnie bardzo zabawa w alterowanie zaproponowana.....
wraz z mapką, jako nowe wyzwanie na Lift Summer Crafts. Tworzenie dzieła z wykorzystaniem rzeczy codziennego użytku tak mnie wkręciło, że siedziałam wczoraj do północy tworząc poniższą zawieszkę.


Za wyjątkiem bazy kartki, papieru tła, jednego paska papieru, perełek w płynie i stempelka, wszystkie elementy są z odzysku.


W pracy wykorzystałam: płytę CD, kryształowe skrzydełka od utłuczonej bombki aniołka, watę, kółeczko od kluczy, wykałaczki, serwetkę materiałową, zawieszki gwiazdki z bransoletki, złotą siateczkę i biały hmm materiał?, które były kiedyś opakowaniami kwiatów ciętych, kawałek siateczki służącej do gipsowania ;) (podkradłam mężowi :D), sznurek i kawałek płótna beżowego.

 Pracę zgłaszam na ww. wyzwanie. A poniżej jeszcze mapka.



3 komentarze :

  1. Toz to cudo!!!! Wcale sie nie dziwie ze siedzialas poki nie skonczylas. A material od kwiatow to flizelina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no tak - flizelina, wypadło mi z głowy ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  2. piekność pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka