czwartek, 29 maja 2014

Zapraszam na lody

Dzień dziecka się zbliża, więc wykombinowałam karteczkę dla dziecka w nietypowym kształcie. W bardzo nietypowym ;) Powstała ona w ramach dzieciakowego wyzwania Magicznej Kartki. 




Stworzyłam lody w wafelkowym rożku, o smakach: truskawkowym, kiwiowym i ... smerfowym :) Czy wiecie, że ten smak jest najbardziej popularny wśród dzieci? Chociaż osobiście byłam świadkiem jak kiedyś w lodziarni tatuś przyniósł córce do stolika niebieskie lody, a ta się rozpłakała, że nie będzie jeść takich lodów bo one są zrobione ze smerfów :D


Moje niewątpliwie ze smerfów zrobione nie są więc zapraszam :)


Kartka jest dwustronna i na tylnej stronie kulki lodowe poukładane są oczywiście w odwrotnej kolejności - to tak dla większej wiarygodności ;)




Pozdrawiam was gorąco i zapraszam na mój fanpage na FB :)

17 komentarzy :

  1. Oj biedne dzieciątko, tez bym lodów ze smerfów nie jadla ;) A karteczka cudowna i smakowita zarazem

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lody smerfowe :) śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! A wykonanie pierwszorzędne :) te smerfowe lody mnie rozbroiły, pewnie dlatego, że uwielbiam smerfy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włśnie - wiem, że ty taka smerfolubna bardzo ;) Dziękuję :

      Usuń
  4. Niesamowita kartka...i te smerfowe lody...mniam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna karteczka na upalne dni :) Świetny pomysł!- dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Zapraszamy do udziału w innych blogowych zabawach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna karteczka. Idealna na letnie upały :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Pozdrawiam i również dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka