poniedziałek, 5 marca 2012

Wyróżnienie

Zostałam obdarowana przez M(ańka) wyróżnieniem, za co bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło :)



Wyróżnienie to przyznawane jest blogom młodym (?) - nie wiem czy to właściwe określenie, czyli takim poniżej 200 obserwatorów. Dodatkowo M(aniek) wprowadziła jeszcze jedno kryterium, które bardzo mi się spodobało. A mianowicie, aby przy okazji odbierania wyróżnienia, pochwalić się swoją pracą, z której jest się najbardziej dumnym.

U mnie taką pracą jest ten o to wózeczek.

A dlaczego akurat ta praca? Z wielu powodów. Najważniejsze to, że był to od początku mój projekt, pomysł i wykonanie (chociaż był jeszcze udział mojego męża :D) oraz to, że wykonałam go dla bardzo bliskiej mi osoby. Więcej o tym wózeczku możecie poczytać tutaj KLIK.

Wyróznienie, które otrzymałam, przekazuję kolejnym pięciu blogerkom, zgodnie z zasadami. Najchętniej byłoby ich więcej, bo ciężko było mi się zdecydować :)
1. Pandzioszka
2. Sikorka w akcji
3. Daget
4. Jola
5. Scrapowe Sosasowisko

Dziekuję za wszystkie komentarze i wierne zaglądanie ;) Miłego słonecznego dnia życzę!

8 komentarzy :

  1. dziekuje bardzo ... ale mi przemiłą niespodzianke zrobiłaś nie spodziewałam się ... i tobie bardzo gratuluję wyróżnienia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję za przyznane mi wyróżnienie. Takie rzeczy zawsze mnie bardzo peszą, ale i bardzo cieszą. Dziękuję:-*
    Tobie gratuluję z całego serca. A wózek....masz prawo być z niego dumna. Ja sama chodziłabym z głową wysoko podniesioną:-)
    Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-) Dziękuję ;D Podumam i opiszę w poście ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW!
    a wiesz że właśnie przez Dage i ten wózeczek trafiłam na Twój blog??
    :D hihi ;) super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, bardzo pomysłowy :) a te guziczkowe kółka- wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oniemiałam jak zobaczyłam ten wózeczek ;)! Jest boski ;) Cieszyłabym się z takiego prezentu jak dziecko ;)Aż szczęka opada co to ludzkie łapki mogą zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka