wtorek, 27 marca 2012

Naszyjnik recyklingowy

Żeby trochę odpocząć od klimatu wielkanocnego, kartek, jajek itp., dziś pokarzę wam mój pierwszy w życiu naszyjnik ;) W ogóle - moją pierwszą w życiu jakąkolwiek biżuterię :D  Naszyjnik powstał w całości z dwóch starych T-Shirtów  oraz 3 ćwieków i igły z nitką. Zainspirowałam się wyzwaniem recyklingowym w Art-Piaskownicy oraz pracami zamieszczonymi przy okazji tego wyzwania.





 Jeszcze foto materiału :)

Jak już wspomniałam - pracę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy: Recykling T-SHIRT


Cieszę się bardzo, że moje candy cieszy się powodzeniem. Myślałam, że nie dobiję do 10 chętnych :D Mam nadzieje, że ta liczba będzie ciągle wzrastać.
Tymczasem życzę wam miłego wieczoru i zapraszam, pewnie jutro, na kolejne kartki wielkanocne :)

13 komentarzy :

  1. Nooo super a moj zaczety wciaz lezy i czeka na lepsze czasy....

    OdpowiedzUsuń
  2. och jaki sliczny ... zyczę ci powodzenia w wyzwaniu pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zaskoczyłaś :D. Świetny recykling i wyszło bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest niesamowity! swietnie się prezentuje!
    no i super kolorki :D
    ja jeszcze dojrzewam żeby coś takiego stworzyć...
    Pozdrawiam i życze powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba - odwaliłaś kawał dobrej roboty :) Powodzenia w wyzwaniu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny naszyjnik:)
    Jestem pełna uznania za cierpliwość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! Wygrałaś u mnie candy ,prosze odezwij sie z swoim adresem np na emaial nataliazabawa@vp.pl :) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik wygląda imponująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny naszyjnik, aż trudno uwierzyć, że powstał z tak banalnych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie się na Tobie prezentuje =p

    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie się na Tobie prezentuje =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyszedł, super połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny naszyjnik, idealne kolory i wielkość/długość, aż zachciało mi się takiego... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka