poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kalendarzyk

Trochę mam zastój twórczy....
Więc żeby nie zakurzył mi się zbytnio blog, dokopałam sie do fotek kalendarzyka, który "chodzi" ze mną w torebce już pół roku.

Powstał na bazie reklamowego kalendarzyka pewnej firmy, który urzekł mnie niezwykle mieniącą się srebrną okładką. Trochę trudno było mi uchwycić ten blask. 
Celem tuningu było tylko i wyłącznie zasłonięcie loga, oraz dorobienie praktycznego zapięcia - gumki, gdyż zawsze przechowuję masę karteczek , paragonów itp w kalendarzu.

Kalendarzyk świetnie mi służy i nic a nic się nie uszkodził jeszcze ;)



 tu jeszcze spojrzenie na wersję pierwotną:

11 komentarzy :

  1. Fajowy kalendarzyk, szkoda ze tego mienienia tak nie widac

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ten kalendarzyk:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kalendarzyk jest przesliczny ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. tuning zdecydowanie wyszedł mu na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeee noooo klasyk kochana!!!
    ale sie usmialam jak zobaczylam ten post ;) wlasnie sie biore za kalendarz dla mamy ( spozniony prezent urodzinowy) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;-) A mój chyba już się nie doczeka "zmiany" ;-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka