poniedziałek, 9 maja 2011

Czekolada pistacjowa


Pudełeczko na słodycze zrobiłam kiedyś na wyzwanie wizażowe. Była to moja pierwsza zabawa tego typu i chyba pierwszy raz, jak zrobiłam coś innego niż kartkę ;)
U mnie czekolada była pistacjowa z racji miłości do pistacji obdarowanego tym pudełkiem. Oczywiście pudełeczko było pełne pralinek w ulubionym smaku.







A jak juz jestesmy w klimacie słodkości, to zajrzyjcie jakie kolorowe pyszności proponuje Czekoczyna u siebie na blogu. Mi ślinka pociekła :D

1 komentarz :

  1. A dla mnie to wyglada jak czekolada z mieta.... Mhyyymmm az mi slinka pociekla

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka