wtorek, 3 lutego 2015

Powrót super mocy


Dzisiaj u mnie remake mojej własnej pracy sprzed dwóch lat. Na specjalne życzenie powstała nowa wersja TEJ kartki :)


Tak mnie właściwie DagetArt natchnęła swoją dzisiejszą kartką do wrzucenia też jakiejś krowy :D Bo ja to w ogóle te stworzenia lubię ;) Powrót Super Cow w całości prezentuje się tak.


Przydałaby mi sie teraz choćby mała dawka tych super mocy. Choróbsko, które dziecko przyniosło do domu powoli ogarnia też mnie. Mam nadzieje, że szybko się z tym wirusem obie uporamy.

Dziękuję wam bardzo mocno za tyle ciepłych słów pod postem z moim królikiem zarówno tu, jak i na moim fanpage. Nie przypuszczałam nawet, że tak wam się spodoba mój pierwszy stworak. Wasze komentarze dodały mi skrzydeł, a one może wkrótce znów mnie poniosą do maszyny do szycia. Kto wie  ;)

Pozdrawiam was ciepło!

11 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka