niedziela, 18 stycznia 2015

Żegnamy żłobkowe ciocie


Niedawno przyszło nam z moją Małą Mi pożegnać ciocie żłobkowe i podziękować za opiekę w związku z "przymusową imigracją" mojego szkraba.

A skąd się wzięła nasza przymusowa deportacja? Otóż nasz osiedlowy żłobek miał czteromiesięczną przerwę związaną z remontem obiektu i na ten czas zmuszona byłam przenieść moje dziecko w inne miejsce. Wiadomo jak to jest - nowe otoczenie, nowe miejsce, nowe ciocie, kolejna adaptacja  - to duży stres dla dziecka. Na szczęście mniej lub bardziej spokojnie jakoś udało nam się przetrwać ten czas. Już jesteśmy w naszym starym żłobku, a na pożegnanie tymczasowe ciocie dostały taką o to pamiątkę. W środku ukryta jest fotka mojego łobuziaka.


Kartka powstała na bazie kolekcji papierów Little Sweetheart. Dodatkowo dołożyłam jeszcze serduszka z Eko -Deco, które podobnie jak napis potraktowałam glossy accents. Źródło grafiki: Pinterest

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie:
Projekt Wagi Ciężkiej - jedno słowo

Pozdrawiam ciepło!

20 komentarzy :

  1. niezwykłe podziękowania z piękną i radosną grafiką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowe szkraby!!!! Super Ci to wyszło, widze ze nowy zakup juz w uzyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie szybko go zużyję bo więcej się bawię tym glossy niż coś nim tworzę.

      Usuń
  3. Karteczka urocza, a grafika po prostu śliczna i tak wiele mówiąca...

    OdpowiedzUsuń
  4. no... jeśli to wizualizacja jak dzieciaki były tamże "przechowywane"... to nie wiem :-)
    żart
    fajna grafika, chętnie bym się do niej dorwała :-)

    A na pocieszenie dodam, że moja córa nie lubiła złobka, na szczęście uczęszczała tam tylko rok, za to pasjami kochała przedszkole i niechętnie nawet najpóźniejszą porą je opuszczała.
    Bo tu liczy się człowiek i jego podejście do tego małego ludzika, albo się je ma albo nie- i wtedy gorzej dla naszych maluchów.
    Ale wy najwyrażniej miałyście szczęście trafić dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafikę dostałam pocztą pantoflową od innej scraperki, więc jak masz ochotę na nią, odezwij się na maila ;)
      A moja Mała Mi to gwiazda od urodzenia, idąca przez życię jak huragan Aleksandra :) Radzi sobie w każdych warunkach i sieje spustoszenie gdzie się pojawi, ale i tak wszyscy jej oczekują z ekscytacją, nawet w żłobku :D

      Usuń
  5. Piekna praca,przepraszam że pytam ale czy były jakies wyniki konkursu z choinkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, nie wiem czy chodzi ci o mój konkurs na dekoracje świąteczne, ale jakby co wyniki były tu-> http://angi-style.blogspot.com/2014/12/wyniki-konkursu-swiatecznego.html

      Usuń
    2. Mnie chodzi o kokurs na choinki

      Usuń
    3. to niestety to nie było u mnie ten konkurs

      Usuń
  6. Piękne podziękowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne podziękowania - grafika przykuwająca uwagę :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne podziękowania! A ta grafika...działa na wyobraznię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i wykonanie. Piękne podziękowanie

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka