środa, 14 stycznia 2015

Osiemnastkowy gorset


Dzisiaj będzie coś gorącego, co na pewno rozpala zmysły ;)

Ale najpierw chciałam wam bardzo podziękować za komentarze pod moją poprzednia pracą. Wasze słowa i komentarze działają na mnie bardzo motywująco i nie ukrywam, te ostatnie bardzo poprawiły mi humor ;)

A teraz wracam już do kolejnej osiemnastkowej kartki. O właścicielce tego gorseciku pisałam wam przy okazji tego postu. Zamawiająca zażyczyła sobie gorsecik, bo w końcu przekroczenie progu dorosłości otwiera świat pełen zmysłów i nowych doznań ;)
Gorsecik jest dość gruby, poszczególne części powstały na bazie czerwonej pianki. Główny "materiał", z którego go uszyłam, to dość niskiej gramatury, miękki w dotyku czarny papier z błyszczącymi srebrnymi nadrukami. kupiłam go w osiedlowym sklepiku. Gorsecik wykończyłam czarną koronką i czerwoną wstążką, która go związuje. Jest też błyszcząca brokatowa osiemnastka, jednak nie umiałam tego uchwycić na zdjęciach. I jak wam się podoba?




Gorset poleci na wyzwania:
w Craftowym Ogródku - Nietypowa forma/kształt
w Szufladzie - Połączenia (wykorzystałam:Czarny, Koronka, Wstążka, Spróbuj czegoś nowego - jest to mój pierwszy gorsecik, motyw roślinny - czerwona różyczka)


20 komentarzy :

  1. No i super! A miałaś takie opory a tu proszę! Czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  2. booooski :) nie mogę się nadziwić jak go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie wiedziałam, że aż tak miło go przyjmiecie ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. O jaki superaśny!!!! Teraz mi taki uszyj!!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dojdę do takiego etapu, to wtedy możesz się zgłosić :P Dziękuję :)

      Usuń
  4. Super! Lubię gorseciki i lubię wzorek "damask" , więc praca bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nawet nie wiedziałam, że ten wzór tak się nazywa ;)

      Usuń
  5. Gorsecik niezwykle uwodzicielski. Bardzo ładne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i sexowyny :) wspaniała kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem! Super wyszedł...Czy korzystałaś z jakiego wykroju, czy tak po prostu sama wszystko skroiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skroiłam gorsecik sama inspirując się pracami w necie i gorsetami prawdziwymi :)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka