wtorek, 6 stycznia 2015

Osiemnastka na okrągło



Za oknem mroźno i biało, więc to chyba odpowiednia pora, aby pokazać coś energetycznego :)

Kerstin magiczny wiek osiemnastu lat osiągnęła w minione święta. Z tej okazji miałam dla niej przyjemność stworzyć dwie karteczki. Pierwszą pokazuję wam dzisiaj. Kartka ma okrągłą formę i w całości powstała z kolekcji Cozy&Warm. A paleta barw tych papierów doskonale wpisuje się w grudniowe, choć w moim przypadku nie świąteczne, kolory Art Piaskownicy.  Zapraszam do oglądania.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:






















Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i komentujących :)
Follow my blog with Bloglovin

16 komentarzy :

  1. Świetnie zestawione kropki i kratki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Bardzo podoba mi się ta Twoja 18 -stka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, fajnie połączyłaś te wzory ze sobą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA! Bardzo mi się podoba ta karteczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna karteczka taka inna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Zapraszam do mojej zabawy!!! MAm już roczek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyszło. Extra kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo nietypowo... :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka