niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje i życzenia



Jeszcze tylko 3 dni i święta. Mimo, że nie za bardzo wyrobiłam się z tworzeniem kartek świątecznych, to już w dekorowaniu domu na święta bardziej jestem do przodu ;)


W tym roku pierwsze miejsce w dekoracjach mają światełka choinkowe, a to z racji tego, że moja  Mała Mi przeżywa fascynację wszystkim, co się świeci ;) Światełka są w kuchni i w salonie w formie tzn. string balls. Sznurkowe kule wykonałam korzystając z DIY Katarynki (KLIK). Planowałam ich więcej, ale materiału mi zabrakło ;) U mnie kule powstały w dwóch kolorach sznurka. Polecam wam ten kurs -  kule są proste w wykonaniu, a efekt końcowy robi niesamowite wrażenie. 


Moje drzwi wejściowe zdobi wianuszek z kapeluszy żołędziowych i złotych bombeczek. Celowo jest skromny, gdyż wisi po stronie wewnętrznej drzwi w sąsiedztwie wieszaka z kurtkami w wąskim przedpokoju. Dodatkowy przesyt był tu niewskazany. 
W planach mam jeszcze dekoracyjną świecę na stół wigilijny, szopkę i girlandę gwiazdek - pewnie i tak nie zrealizuję mojego planu. No ale przecież nie to jest najważniejsze ;)






Pewnie niewiele z was jeszcze będzie tu zaglądać na blogowy świat, więc śpieszę z życzeniami świątecznymi dla was, by ten czas był pełen miłości, spokoju, rodzinnego ciepła oraz obecności Jezusa narodzonego w waszych domach.


Świąteczny wieniec zgłaszam na wyzwanie:
#22 u SzMEKa


















12 komentarzy :

  1. o tak, tego spokoju w szczególności poproszę trochę pod choinke a i reszta się przyda ;-D
    dziękuję !

    i wzajemnie Wszelkiej Wesołości :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o spokój będzie ciężko. Mam nadzieję że chociaż u ciebie się spełni ;-)

      Usuń
  2. Przepieknie! Uwielbiam te bawełniane bombeczki też kiedyś sobie takie poczynie :) A z życzeniami świątecznymi jeszcze przybędę. A co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać jak zobaczę twoje szaleństwa gdy już twój metraż mieszkaniowy się powiększy ;-)

      Usuń
  3. Kule rewelacyjne! Pięknieje też sfotografowałaś.
    Dla Ciebie także dobrych spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. w ten magiczny czas wyczekiwania chcę podziękować za twoją obecność u mnie, za to, że byłaś, jesteś ... wiem, że będziesz ... i życzyć ci razem z moją córeczka Kaju: "świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz - jaśniejących pierwszą gwiazdka, niosących ze sobą: wiarę nadzieję miłość ..." przy okazji zapraszam do poczytania: PG_2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kule prezentują się fantastycznie! Bardzo, bardzo podobają mi się!
    Wesołych Świąt, Angi!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo pomysłowe
    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia wielu głębokich i radosnych przeżyć, wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości oraz błogosławieństwa Bożego w każdym dniu nadchodzącego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny pomysł na dekoracje do domu - prosty ale nie banalny ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny
    Dziękuję za wspólną zabawę -DT SZMEK :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka