czwartek, 18 grudnia 2014

Rodzina Święta


Dzisiaj kolejna świąteczna inspiracja - tym razem z wykorzystaniem motywu Świętej Rodziny. Za bazę posłużył mi tutaj wyjątkowo papier zdecydowanie nie świąteczny, ale mi bardzo się skojarzył z tym świątecznym czasem -  Skarby Czasu


Motyw rodziny to tekturka z CraftyMoly, którą umieściłam na granatowym satynowym tle oraz przyozdobiłam brokatem. Dodałam wycinankowy napis oraz  stworzyłam gwiazdę betlejemską, którą przyozdobiłam malutkimi dzwoneczkami.
I jak, podoba się ;) ?


Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Nastrojowe święta na Scrapgang

8 komentarzy :

  1. Ale wspaniała kartka!!! Pięknie wyeksponowałaś Świetą Rodzinę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna karteczka. Bardzo nastrojowa i świąteczna. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba. Kartka wyjątkowo klimatyczna i piękna :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna w swej prostocie i minimalizmie dodatków ...

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka