poniedziałek, 8 grudnia 2014

Historia zwierza z mroźnej krainy


Ostatnio na moim profilu FP zadałam wam pytanie odnośnie tej właśnie kartki. Zadanie wydawało się proste - ot zgadnąć po kilku wskazówkach o jakim zwierzęciu jest mowa. Jakże się pomyliłam ..... ;)


Jak widać powyżej tym zagadkowym zwierzakiem jest mors. A dlaczego mors ? Bo adresat kartki zajmuje się tym niecodziennym hobby i jest już morsem ponad 40 lat !! Uwierzycie ? Dla mnie woda w lecie w Bałtyku już jest za zimna. A podejrzewam, że jakbym zobaczyła morsów w akcji, to już od samego patrzenia bym skostniała z zimna :) Zapraszam was na stronę grupy morsów,  których założycielem jest dzisiejszy jubilat.



    
A teraz kilka słów o kartce. Niestety znów byłam skazana na beznadziejne światło do robienia zdjęć :/ Urodzinowy morsik został narysowany i pokolorowany kredkami świecowymi przeze mnie. Napis także mojego autorstwa umieściłam na drewnianym tagu z Eko - Deco. Jest zwierzaczek więc karteczka idealnie pasuje na wyzwanie Scrapcafe.


I w tej mroźnej ale mięciutkiej i słodkiej aurze, żegnam się z wami :) Do następnego posta! Bądź do zobaczenia na moim fejsbookowym profilu. 

12 komentarzy :

  1. Karteczka rewelacyjna a mors genialny!!! Nie dość, że karteczki tworzysz cudne to jeszcze tak ślicznie rysujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! No ale na morsa bym nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, a mi się to wydawało takie oczywiste ;)

      Usuń
  3. świetna kartka, a mors super wygląda. Gratuluję zręcznej kreski. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna męska karteczka! Super pomysł z morsem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja lubię takie konotacje :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka i masz wspaniały telent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę oraz udział w wyzwaniu w ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka