środa, 12 listopada 2014

Niebieski bukiet


Mało mnie trochę w cyberprzestrzeni i ta sytuacja coś się nie zmienia póki co na plus. Także z góry was przepraszam, za zaległości jakie mam u was na blogach. Nadrabiam sukcesywnie ;)
Jednak moje biurko twórcze non stop zawalone papierami, więc aby nie przedłużać, zapraszam was do obejrzenia nowej pracy.



Dzisiejsza praca to remake tej kartki KLIK. Tym razem poszłam w kolory nieba - od tego pochmurnego, po lazurowy odcień nad ciepłym morzem, a nawet ciemne nocne niebo w granacie wstążki się pojawiło. W bukieciku umieściłam róże mojego wykonania. Towarzyszy im kilka malutkich kwiatuszków i sporo różnorodnych, wykrojnikowych listków. Wazon spoczywa na obrusie z kolekcji Pasja Tworzenia  z MK.
Kartka po złożeniu spokojnie zmieściła się w standardowej kopercie i pocztą poleciała do adresatki.





Jak wam się podoba taki niebieski bukiecik?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Flower blue na blogu Kafe Scrapo Mama


Pozdrawiam ciepło i zapraszam już teraz na kolejny, świąteczny post :)

19 komentarzy :

  1. Wow bajeczny a raczej lazurowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie, wspaniała kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, nie lubię niebieskości, ale ten bukiet jest piękny:-*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie przepadam ;) Ale tam rozmarzyłam się we wspomnieniach o lazurowym morzu w Chorwacji :)

      Usuń
  4. Śliczna praca,rzeczywiście jak niebo

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka