sobota, 1 listopada 2014

Na 25 - lecie firmy


Dziś tak tylko na szybko wpadłam pokazać wam kartkę na okazję, która chyba się jeszcze u mnie nie pojawiła.
Zamawiająca wybierała się z mężem na elegancką imprezę, czy właściwie nawet bal, z okazji 25-lecia pewnej firmy działającej w dość szerokiej branży budownictwa i potrzebowała kartki na umieszczenie słów gratulacyjnych. Zamówienie było z kategorii "na wczoraj" jednak bardzo mnie ucieszyło, bo zawsze to jakieś całkiem nowe wyzwanie. Zastosowałam tu miks z różnych kolekcji papierów z Rapakivi i Lemonade.  "Domki" są poprzyklejane na różnych grubościach taśmy dwustronnej. Dodałam cekinowe okienka, ptaszki i trawę i już zbudowane zostało całe osiedle. Śmiem twierdzić, że adresatom kartki zajmuje to jednak troszkę więcej czasu ;)

Źródło grafiki - KLIK

Pozdrawiam ciepło i nastrojowo w ten świąteczny jakby nie patrzyć wieczór ;)

11 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka