sobota, 8 listopada 2014

Koktajl energetyczny


Wreszcie wyczekiwany przeze mnie długi weekend, a tu za oknem buro i ponuro od rana. No nic, trzeba jakoś tą aurę ocieplić. Co powiecie na energetyczną karteczkę z okazji urodzin?

W ruch poszły energetyczne odcienie pomarańczy i żółci. Dodałam jeszcze bladą zieleń i klasyczną biel. W pracy trochę powarstwowałam używając różnorodnych papierków Rapakivi oraz kremowego i pomarańczowego kartonu. Dodałam dwie różyczki mojego wykonania i parasol z Eko-Deko, bo jednak trochę jednak dziś pada. Przy tworzeniu  posiłkowałam się mapką z Digi - Scrap.


Kartkę posyłam na wyzwania:
Energetyczny koktajl w Pracowni Rękodzieła Szok









Wyzwanie z mapką na Digi Scrap









Warstwy i stempel na Scrap And Me


Jak chcecie się dowiedzieć więcej, co zajmuje mój czas i ręce zapraszam was na mój profil FB. Pozdrawiam Was wszystkich ciepło!

16 komentarzy :

  1. Śliczna :) Ładnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna energetyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez bije z niej energia :) az chce sie dzialac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Daje energie do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, fajna energia :) Świetna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pozytywnej energii!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca :) ♥ Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż tu pozytywnej energii! Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , energetyczna i... warstwowa kartka:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapandMe

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tu energii i koloru! Miło popatrzeć na takie barwy, gdy za oknem plucha i mróz...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka