poniedziałek, 24 listopada 2014

Celebrate 40


Kto mi zdradzi sposób, jak wydłużyć dobę o jakieś 2-3 godziny ?? Cierpię na całkowity i totalny brak czasu. Nawet na tworzenie nie mogę wycisnąć z tych moich 24h choćby 10 min. Stan ten się staje powoli permanentny i świruję już z tej niemocy twórczej.

Ale w końcu w czasach "keepcalmowania" jakoś trzeba sobie radzić i znalazłam chwilkę aby opublikować  pracę, która też z braku czasu czeka w kolejce. A ogonek stojący do publikacji trochę długi jest.


Czterdziestkowa karteczka została ozdobiona głównym motywem "keep calm and...", który stworzyłam na jakimś darmowym portalu. W pracy użyłam kolekcji Lacy Sunset. Drewniany tag pochodzi z Eko-Deco. Jest energetycznie, jubileuszowo, kwieciście, no i przede wszystkim - fioletowo :D Cudnie wyszło dzięki tym fioletom. Tak nieskromnie sobie napiszę, a co ;)



Zmykam dalej kombinować nad wydłużeniem doby, a was serdecznie zapraszam na świąteczny konkurs - link obok - z chęcią się dowiem, jak wy lubicie dekorować swoje domy na święta :)

Pozdrawiam ciepło!

12 komentarzy :

  1. Bardzo fajna karteczka i widze ze " keep .." dotarł i na Twój warsztat. Na wydłużenie doby pomysłu nie mam sama wciąż jestem w niedoczasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, a cóż mi pozostało? tylko wmawianie sobie "keep calm ..." ;)

      Usuń
  2. Ale świetną praca! W moim ulubionym kolorze wiec czego chcieć więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - jest fiolet to jest już idealnie ;) Mam to samo :)

      Usuń
  3. śliczna karteczka. :)
    Ja też z chęcią bym poznała przepis na wydłużenie doby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No tak przypuszczałam, że sama nie jestem z tym pragnieniem.

      Usuń
  4. Jak wymyślisz sposób na wydłużenie doby dostaniesz Nobla!

    ja wymyśliłam jedynyny możliwy: odzwyczajam się od spania ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już próbowałam tego sposobu, ale chyba juz jestem za stara na takie metody :D

      Usuń
    2. zawsze można spróbować pożyczyć, podobno emeryci mają go za dużo! ;-D
      tylko to na lichwiarskim oprocentowaniu chodzi, no wiesz, towar deficytowy!
      ;-)))

      Usuń
  5. Cudna kartka! Fajne kolorki a tag z keep calm jest super! :)
    A kto teraz nie cierpi na brak czasu? U mnie doba powinna być dłuższa o minimum 4 godziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O, 4 godz więcej byłoby w sam raz ;)

      Usuń
  6. Ta kwiatowa kompozycja jest największą ozdobą tej pięknej kartki!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka