czwartek, 30 października 2014

Trendy w męskiej garderobie


Nie, jeszcze nie zabrałam się za szycie garderoby męskiej ;) Skroiłam tylko taką elegancką koszulę męską, zużywając do tego celu piękny papierowy materiał w fioletową kratę.

Koszula jest na mankiety, zapinane złotymi spinkami. Do tego według mojej stylizacji pasuje krawat w stalowoniebieskim kolorze. A całość jest idealna by pokazać taki "outfit" na imprezie z okazji dziewięćdziesiątych urodzin.



A tymczasem, jakby się ktoś pytał, ruszyłam wreszcie z produkcja kartek świątecznych. Jakoś jeszcze nie obudził się we mnie duch bożonarodzeniowy, ale powoli się rozkręcam. Wkrótce pierwsze prace na blogu.

Chciałam was jeszcze zaprosić na promocję w sklepie Eko - Deco. Dzisiaj do godziny 12 jest promocja na cały asortyment 20% rabatu. Jedyny warunek - wysyłka zamówień z promocji najwcześniej 5.11.2014.
Kod do wpisania w koszyku - 5PA20.


Zapraszam gorąco i pozdrawiam :)

7 komentarzy :

  1. No no, ałtfit jak najbardziej na plus! Piękna koszula. no i ten jubileusz - pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie..... jestem rozczarowana.... a już myślalam że męzowi jakieś gacie uszyłaś..... No nic będę czekać dalej. Koszula fantastyczna, choć w rozmiarze za małym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo !Cudo ! Jest przecudna ! Musze kiedys wykorzystac motyw kosuzli w swoich pracach bo wyglada rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i pomysłowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna ta koszula! Jeśli dobrze odczytuję, to jubilat ma 90 lat? Tacy zawsze noszą koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaaaaa cię! 90! :-O
    piękny wynik :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka