wtorek, 21 października 2014

Little Pony dla Alicji


Aby trochę odejść od poważnych ostatnio jubileuszów u mnie na blogu, dzisiaj pokażę wam coś lekkiego i przyjemnego ;)
Dla małej fanki sympatycznych kucyków My Little Pony powstała kolorowa karteczka z ulubionym konikiem - Rainbow Dash. Konik (źródło grafiki - KLIK) zyskał kilka brokatowych włosów w grzywie i ogonie. Przymocowałam go na kosteczkach dystansowych. Za jego tło posłużyła mi mieszanka chmurek z Magicznej Kartki Mali Odkrywcy oraz tęczowych kostek z Lemonade After the Rain. Dołozyłam też kokardkę z kwiatuszkiem z Eko-Deco.



Bardzo żałuję, że nie mogłam wręczyć tej kartki Alicji osobiście, jak pierwotnie planowałam, bo wiem, że wywołała niesamowitą radość u Małej Solenizantki. Ale najważniejsze, że się bardzo spodobała.

Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy :)

15 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka