niedziela, 19 października 2014

I kolejna sześćdziesiątka


Wychodzi na to, że jestem monotematyczna (albo moje zamówienia takie są ;) ) bo dzisiaj znów mam wam do pokazania kartkę stworzoną na sześćdziesiąte urodziny.
Tym razem kartka jest w tradycyjnej formie. Główną ozdobą jest tutaj ramka z Eko - Deco z sześćdziesiątką, którą potraktowałam wiśniowym lakierem z lekkimi złotymi drobinkami. Niestety wadą takich lakierów jest to, że ciężko ich blask uchwycić na zdjęciach.


Bukiet kwiatów ułożyłam z dużej oliwkowej róży, dwóch mniejszych mojego autorstwa oraz malutkich bordowych i kremowej. Dodałam kilka perełek, sznurkowe kokardy i ptaszorki. Brzegi poszarpałam i potraktowałam także bordowym tuszem.


I jak wam się podoba ? 
Wczoraj blogger mi szwankował cały dzień, więc zamiast pisać posty i nadrabiać u was, zabrałam się za tworzenie. A że jak już wspomniałam na początku, pewnie was nie zaskoczę, że potworzyłam dwie kartki na dziewięćdziesiątkę i jedną na 40tkę ;) Do zobaczenia będą wkrótce.



Pozdrawiam ciepło, bo nie wiem jak u was, ale mój termometr na zewnątrz wskazuje 21 stopni ;) Więc zmykam z Małą Mi wykorzystać ten fakt.

15 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka