wtorek, 23 września 2014

Wyniki candy

Dziś mamy pierwszy dzień kalendarzowej jesieni. Nie wiem jak u was, ale ja odczułam ja rano bardzo mocno.... Więc skoro lato sobie już poszło, czas na ogłoszenie wyników mojego letniego candy. Jest mi niezmiernie miło, że tyle osób zapisało się na moją zabawę. Dziękuję wam wszystkim jeszcze raz za otrzymane życzenia. Kilka z was nabrało się na ta moją "osiemnastkę" ;) Nie wiem nawet czy prostować ten fakt, czy lepiej pozostać w tym "nastolatkowym" wieku :D Może tylko tak trochę sprostuję - 18te urodziny obchodzę już więcej niż 10 razy :P


Przybyło mi też sporo nowych obserwatorów. Mam nadzieję, że choć garstka z nich pozostanie moimi czynnymi obserwatorami. Kilka z was skorzystało z drugiego losu zapisując się na moje candy także na moim fanpejdżu. Niestety nie każdy spełnił wszystkie warunki określone w zabawie i tracił już na wstępie możliwość wygrania słodkości. Poprawne zgłoszenia z bloga i fb zostały wydrukowane, pocięte i poskładane. Umieszczono je w komorze losującej, a następnie  zaprogramowano Maszynę Losującą model Mała Mi (czyli moja 20 miesięczna córcia ;)) do przeprowadzenia losowania.

Mieszanie trwało naprawdę bardzo, bardzo, bardzo długo ..... Ale już wylosowanie jednej osoby było niezwykle precyzyjne ;) Uwaga .... wygrywa .....


................. EL !!!!

Serdecznie ci gratuluję :) Proszę o dane do wysyłki na mój adres e-mail. A wam wszystkim dziękuję za wspólną zabawę. Częstuję wirtualnym pourodzinowym tortem i zmykam ogarnąć walające się po całym domu losy - jednak Maszyna Losująca na koniec coś się popsuła i porozrzucała zgłoszenia po wszystkich kątach. Dobrze, że już poszła się ładować, więc mogę to spokojnie ogarnąć.

Pozdrawiam was wszystkich bardzo gorąco!


18 komentarzy :

  1. Gratuluję El wygranej a Tobie takiej słodziutkiej Maszyny Losującej :-))) Moc życzeń z okazji urodzin :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę i gratulacje dla zwycięskiej szczęściary ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i dziękuję za wspólną zabawę:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dziękuje za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka śliczna maszynka losująca! :-)
    w którym sklepie mozna taką dostać? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tylko produkcja własna ;) Wspierajmy rękodzieło :D

      Usuń
    2. Rękodzieło???
      Haha nie powiedziałabym, żeby ręce mialy przy tej maszynie za wiele do roboty:)

      Usuń
    3. Haha ja bym to raczej nazwała twórczością własną, co nie zmienia faktu, że to jest unikat na skale świata :)

      Usuń
  6. Gratulacje serdeczne dla El !!!
    Dziękuję za zabawę, uściskaj słodką "maszynę losującą" :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i Maszynkę uściskałam ;)

      Usuń
  7. Miła wiadomość dla mnie już się odzywam ... Co do wieku to Ci powiem że dla mnie możesz mieć co roku 18-tkę bo ważne by czuć się na młodego i pełnego wigoru ........ Super ,że mnie zaprosiłaś do zabawy i że czarująca maszyna losująca wybrała właśnie mnie .... Swoją drogą masz cudną córę . POzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo ;) Niebawem przesyłka dotrze do ciebie ;)

      Usuń
  8. ha ha :) trzeba było się nie przyznawać, bo ja po zdjęciu w poście z Candy to bym Ci dała tylko pojedyncze 18. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko kobieta potrafi skomplementować tak drugą kobietę :) Dziękuję ci bardzo :)

      Usuń
  9. Gratulacje dla El :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka