czwartek, 18 września 2014

Ślubne pudełeczko



Tak jak zapowiedziałam w poprzednim poście - dziś klimat ślubny. Ale nie taki zwykły ślubny bo w wersji pudełkowej ;)
Bardzo lubię robić boxy ale jakoś nie miewam zbyt dużo okazji ku temu. Dlatego też pudełeczko to "dopieszczałam" dość długo i jestem bardzo zadowolona z efektu. Już wiem, że szkoda będzie mi się z nim rozstawać ;) A przyjdzie mu polecieć daleko aż za zachodnią granicę. Mam nadzieję, że zostanie wyłapane przez nowożeńców z całej sterty innych kartek. Podobnie zresztą jak moja druga kartka dla tej samej pary, którą zobaczycie już niebawem.


Pudełeczko skrywa w sobie torcik, który wykonałam według kursu Moniki. Torcik jest udekorowany lukrem, jagodami i kwiatami. Na ściankach jest jedna kieszonka na pieniążek, zgodnie z wytycznymi zamawiającej. Na pozostałych ściankach są życzenia. Natomiast te bardziej osobiste słowa ukryte są pod wieczkiem pudełka.  



Drewniane dekoracje z wewnątrz - ptaszki, serduszko, konik i kwiatek - pochodzą z Eko-Deco. Środek pudełeczka wykleiłam zielonym kapuśniaczkiem i cały wystemplowałam fioletowymi zawijaskami. 





Zdjęć dzisiaj dużo, ale po pierwsze - nie mogłam się zdecydować, które wybrać, a po drugie - realizuję od jakiegoś czasu ambitny plan dążenia do pięknego wizualnie bloga z pięknymi zdjęciami. Zainspirowałam się radami Karoliny, postanowiłam też zgłosić się na jej wyzwanie. Pudełko poleci także na wyzwanie na blogu Let`s Get Shabby. Box posyłam także na bingo na blogu Paper Passion (fioletowy, perełki, koronka na paterze tortu i na białych kwadracikach).



Myślę, że to już mój ostatni post przed końcem mojego letniego candy urodzinowego. Więc ostatni raz wam przypominam, kto oczywiście ma ochotę na moje słodkości, o zapisach o TUTAJ.





Pozdrawiam gorąco wszystkich tuzaglądaczy, tych cichych i tych komentujących oraz witam serdecznie nowych obserwatorów. Cieszę się, że tutaj u mnie jesteście ;)




19 komentarzy :

  1. Och przepiekny, tak narzekasz na niemozliwosc twozenia boxow i prosze powinnas robic je czesciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność prawdziwa! Tyle detali, a całość tak elegancka i spójna - podziwiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This wedding gift is so beautiful. The little cake inside is wonderfully decorated. Thank you for joining us at Let's Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełeczko przesliczne i kolorki cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, bardzo pomysłowa praca! Tort rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko, drewniane serducho mnie zauroczyło:) Dziękuję za udział w zabawie z Let`s Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pudełeczko: kolory i detale super!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wszystko połączone, kolory, dodatki, extra

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju coś pięknego! Niesamowicie wyglądają te malutkie tekturki w połączeniu z pięknymi papierami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny boxik:)
    Dziękuję za udział w zabawie Let's Get Shabby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mogę się nadziwić jak widzę takie cuda! Dziękuję kochana za udział w wyzwaniu,

    Ściskam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. mocne kolory!
    i bardzo dobrze, że nietypowe jak na ślub, tym bardziej intrygują :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem dbałości o szczegóły. Pozdrawiam serdecznie.:)_

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdobienia! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Jeszcze nie widziałam takiego pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i miły dla oka boksik. Ciekawa kolorystyka i zawartość. Dla mnie to wersja mini bo sama robię dużo większe boxy, ale podoba mi się :) Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu PP:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełko i smakowity torcik ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka