sobota, 20 września 2014

Skakając po blogach z torebeczką



Myślałam, że się tu nie pojawię przez weekend ale za sprawą dwóch wyzwań ekspresowych weekendowych pojawiam się tutaj z nową świeżutką pracą ;) Praca jest oczywiście zgodnie z zapowiedzią z poprzedniego postu, ślubna i to wykonana dla tych samych nowożeńców ;)  Kartka jest bardzo przestrzenna, dlatego powstało do niej pudełeczko - torebka aby chronić tą delikatną konstrukcję.


Weekendowa zabawa Blog Hop na AltairArt polegała na zebraniu wszystkich wytycznych z blogów projektantek. Sporo tego było: kwadratowa baza, ażur (u mnie motylek, ramka i listki), liść, stempel (serduszka to stempelki, dodatkowo wycięte), motyl, sznurek, 2 media (na motylku, na poszarpanych brzegach i wspomniane serduszka) oraz kwiat.


Sporo się w tej pracy naszarpałam i natworzyłam warstw. Dodatkowo pomiędzy warstwy powkładałam dwie harmonijki z różowej kalki w ramach wyzwania ekspresowego Rapakivi. Dodałam też kilka tiulowych róż. Duży centralny kwiat to moje dzieło.  Papiery, które użyłam to połączenie Be Optimistic 1 i Just a Note 6 z Rapakivi.


Twórcza część weekendu za mną ;) Teraz pora na tą bardziej obowiązkową i przyziemną część. Mam nadzieję, że i na relaks starczy czasu. Tego  sobie i wam życzę.
Ostatni też raz przypominam wam o moim candy ;)  Zapisy są do jutra do 24.

Pozdrawiam was ciepło!

http://altair-art.blogspot.com/2014/09/blog-hop-z-altairart.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/09/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-21.html

34 komentarze :

  1. Ooooo Kochana to mi szczena opadla na podloge!!!! Dwa razy ogladalam zdjecie czy aby dobrze widze, komplecik jest R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-Y i jakis taki inny niz dotad pokazywane Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało mi się ciebie tak zaszokowac pozytywnie ;)

      Usuń
  2. Podziwiam ♥
    Kiedyś pasjonował mnie digiscrap. Do tej pory mam te prace i wspominam to zajęcie z ciepłem w sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może pora wrócić to tego hobby ;) ?
      Dziękuję za odwiedziny ;)

      Usuń
  3. rewelacyjna ta karteczka z torebeczką :) ale się namęczyłaś... ale za to efekt super :) i tyle wytycznych spełniłaś :) jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę roboty było ;) Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  4. Świetne połączenie kolorów ! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca - dziękuję za udział w expresowym wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie wytycznych obu wyzwań.
    Piękna praca kolorystycznie i kompozycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka :) cudowna kolorystyka, dobór dodatków :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Blog Hop AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna karteczka, zazdroszczę talentu w robieniu kwiatków, ja mam do tego dwie lewe ;p... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze dwa miesiące temu też myślałam że mam dwie lewe ręce do tworzenia kwiatów. Trochę wprawy i czasu i też się nauczysz :-) Dziękuję :-)

      Usuń
  9. Cudeńko! Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kartka i super dobrana kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna karteczka , te marszczenia chyba kalki zrobiły niesamowity efekt..Brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna karteczka, cudne harmonijki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski komplecik! Rewelacyjne połączenie kolorów, strasznie mi się podoba! A te składane harmonijki z kalki dają niesamowity efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny komplet i genialny pomysł na harmonijkę z kalki, do tego super kwiatek :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zadziwiająca kompozycja, urzekła mnie... i te mocne kolory
    trochę za dużo mi tu tych serduszek na kartce ale całość robi wrażenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, kartka jak marzenie, ta harmonijka i tiulowe róże i szarpania, motyl, wszystkiego pełno, a przepięknie razem współgra i pasuje:) Udany weekend był widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dołączam się do tych wszystkich wow, super!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka