poniedziałek, 15 września 2014

Pola ma już roczek

Coś ostatnio u mnie na blogu albo dzieciowato albo ślubnie ;) Chyba taki sezon po prostu i w najbliższych dniach zmian w tych trendach raczej nie przewiduję. Na biurku mam dwie prace ślubne jeszcze do dokończenia i pokazania na blogu. Chyba że coś innego się wplącze po drodze.

Dzisiaj świętujemy roczek Poli. Pola to przepiękne imię także od razu wymyśliłam by samo w sobie stało się ozdobą kartki. Kartka jest kolorowa, radosna, pełna świecidełek - myślę że i małej adresatce się spodoba.







Z racji, że jak już wspomniałam, główną ozdobą kartki są litery same w sobie, pracę zgłaszam na wyzwanie Diabelskiego Młyna: Litery/cyfry.

Przypominam jeszcze wszystkim zainteresowanym, że do końca mojej słodkiej zabawy pozostało jeszcze tylko kilka dni. Kto ma ochotę na słodkości, zapraszam na zapisy TUTAJ.

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję bardzo za wszystkie komentarze, jakie tu u mnie zostawiacie ;)


14 komentarzy :

  1. Świetnie wygląda ten napis ! A przeszyta wstążka to uroczy dodatek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale odlot! strasznie mi się podoba! napis wygląda normalnie jak pokryty materiałem ! jest przesłodki ! a całość totalnie super, lubię takie zwariowane kolory !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, kreatywna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna - będzie śliczną ozdobą pokoiku Poli, bo szkoda byłoby schować taką karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kolorowo i radośnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis stworzyłaś fantastyczny :) Całość barwna i świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna! Idealna dla malutkiej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest!! super napis i bardzo wesołe kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna kartka!!! tyle w niej słodyczy i ciepła ;) idealna na roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kartka, a napis zdecydowanie w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale superancka!
    aż szkoda, że mała nie potrafi jeszcze czytać :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka