środa, 10 września 2014

Mąż i żona

Ostatnio były narodziny, więc dzisiaj śluby, a właściwie ślub, wrześniowy, nietypowo piątkowy ;)
Wykorzystałam tutaj bazę DL, która bardzo mi pasuje do takich uroczystych okazji, a druga sprawa, że pieniążki można łatwo wkomponować w kartkę. Poszalałam z szarpaniami na każdej warstwie, których prócz bazy jest aż cztery, wszystkie szarpania zaakcentowałam złotym tuszem. Tekturkę "Mąż & Żona" potraktowałam różową perłową mgiełką, podobnie jak zawijas  przy serduszkach (a wyszły jakby były w różnych kolorach). A wspomniane serduszka to metalowe pozostałości po kolczykach ;)






Praca powstała na podstawie najnowszej mapki cardabilities, gdzie zgłaszam ją na wyzwanie. Kartkę posyłam także na wyzwanie ślubne na Sweet Stamps BLOG oraz na tekturowo - warstwowe na Scrappin Fantasies.

http://cardabilities.blogspot.com/2014/08/sketch-106-design-team-reveal-sponsor.html

http://scrappin-fantasies.blogspot.com/2014/09/czwartki-z-wytycznymi.html

Na koniec przypominam Wam jeszcze o trwającym moim letnim candy. Zapisywać się można TUTAJ.
Zmykam pod kocyk pochorować trochę, bo niestety jakieś choróbsko mnie złapało i zatoki mam całe zapchane. Życzę wam spokojnego wieczoru!

17 komentarzy :

  1. Bardzo oryginalna. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest! fantastyczne warstwy, super kolory! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie połączyłaś ze soba tak różne kolory. Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, very lovely card. Thank you for joining us on the Cardabilities. Ilona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Warstwy wyglądają przeuroczo :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  6. UHKi wyglądają na naprawdę stare.super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities !

    OdpowiedzUsuń
  7. Just beautiful! I love all of the beautiful detailed pictures too! Thank you for joining us at Sweet Stamps!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest. Bardzo fajnie wykorzystałaś wytyczne z obu wyzwań. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very lovely card!! I love the hearts you used! Thanks for playing along with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna kartka, fajnie wykonana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka