piątek, 15 sierpnia 2014

Tym razem osiemdziesiątka

I znowu przyszło mi stworzyć kartkę na piękny jubileusz, tym razem osiemdziesięciu lat ;) Mimo wieku, adresatka jest niewątpliwie bardzo energetyczną osobą, więc także na kartce zagościły energetyczne barwy i sporo kolorowych "szkiełek". Przy tworzeniu pracy, posiłkowałam się mapką i paletą kolorystyczną ze skrapka. Ze wskazanych barw, tylko dwóch odcieni niebieskiego nie umieściłam na kartce. Pracę zgłaszam na scrapkowe wyzwanie.



 I jeszcze mapka i paleta, z której korzystałam:


Zapraszam wszystkich gorąco na moje letnie i bardzo słodkie mam nadzieję candy ;)
Pozdrawiam!

5 komentarzy :

  1. Fantastyczna interpretacja, śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne kolorki bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zgrana kolorystyka do tak pięknego święta....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka