czwartek, 21 sierpnia 2014

Retro na okrągło

Kończą się powoli wakacje, a w powietrzu czuć jesień. Niby w ciągu dnia słonecznie, ale rano potrafię nieźle wymarznąć czekając na autobus do pracy. Najbardziej szkoda mi kurczących się wieczorów. Szybciej robi się ciemno i odpadają mi niestety wieczorne przejażdżki rolkowe, bo ja przecież ślepa jak kret i o zmierzchu już niewiele widzę. A że czas przed zmierzchem skutecznie wypełnia mi 1,5 letnia łobuzica, to już zupełnie brakuje okazji na rolkowanie. Ale w każdej sytuacji trzeba znajdywać plusy - dłuższe wieczory w domu to i więcej czasu na tworzenie ;) A wam kiedy najlepiej się tworzy?




Wczoraj potworzyłam na okrągło i w romantycznym klimacie retro. Wszystko za sprawą wyzwania w Pracowni Rękodzieła SZOK, gdzie zaproponowane zostały dwie piękne prace do zliftowania. Ja zakochałam się od razu w kartce autorstwa asikizj.


Nie posiadam niestety maszynki, a i nie miałam okrągłej bazy, więc musiałam sobie radzić sama. Najpierw wycięłam okrąg, następnie odrysowałam od szablonu półkola jedno przy drugim po obwodzie.  Na środku przycupnął ptaszek znaleziony w sieci.  Papier bazowy to Lacy Sunset, duża róża to moje dzieło. 



Karteczka poleci na wyzwania:

 - wspomniane wyżej na Pracowni Rękodzieła SZOK

 i praca Asika:



- wyzwanie P jak Ptakk/piórko na Kartkowym ABC




Pozdrawiam wszystkich moich stałych bywalców i tych nowych, którzy do mnie zawitali z okazji candy. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej ;)
A tych, co są tu przelotem, zapraszam na moje candy.

23 komentarze :

  1. Och bardzo fajna karteczka i ten ptasiorek nadaje jej takiej wdzięczności. Ja też już czuję ten zimny jesienny wiatr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudeńko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo mówić, wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :) Bogactwo elementów i wzorów na tej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I bez maszynki poradziłaś sobie świetnie :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lift. Super wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moje pierwsze wejście na ten blog, ale za to jakie! Na dzień dobry taka ładna kartka. Super lift! Dziękuję za wszystkie komentarze na moim blogu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lift! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie zliftowałaś moją kartkę :) Strasznie mi miło. :) Efekt wyszedł genialny a jeszcze się tak napracowałaś z wycinaniem bazy! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asik ;) Twoja praca jest taka cudna, że to była sama przyjemność liftować ją ;)

      Usuń
  10. Aniu, kartka rewelacyjna. I ten ptaszek... CUDO!!
    Mówiąc szczerze - podoba mi się bardziej niż pierwowzór:-)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Jolu dziękuję i ciesze się bardzo że ci się tak podoba ;)

      Usuń
  11. Bardzo udany lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baza wygląda super, róża także!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak to się stało, że ominęłam takie caculko!?
    no, no podziwiam... pięknie wykonane... i ptaszorek ! :-)

    powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzieś chyba zaginął mój komentarz, ale bardzo podobaja mi sie kolorki których użyłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka