sobota, 9 sierpnia 2014

Na 75 urodziny

Dla eleganckiej starszej Pani, z okazji jej 75tych urodzin, koniecznie wypadało przygotować bukiet róż także na kartce. Bukiet utrzymany jest w tonacji fioletowo - liliowej, za bazę posłużył mi papier z kolekcji Lacy Sunset, dołączyłam liliową wstążeczkę, ramkę wykrojnikową i błyszczące srebrzyście 75. Róże (za wyjątkiem tych malutkich) oraz fioletowe półperełki także pochodzą ze sklepu Rapakivi






Kartkę posyłam na wyzwanie u Szmeka - Sznurek i/lub wstążka.


9 komentarzy :

  1. Różowo mi... :) Fantastyczny słodki efekt:) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutka i świetnie skomponowana, dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo ładnie :) Urocza kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna karteczka, podoba mi sie, bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo śliczna karteczka;) powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka