niedziela, 17 sierpnia 2014

Monochromatycznie w fioletach

Przyznam się, że zawsze unikałam monochromatyczności, gdyż kompletnie mi się nie widziało żebym mogła coś stworzyć tylko w jednej barwie. Mój umysł i zmysł artystyczny jakoś takiej wersji tworzenia nie przyjmował. Co nie znaczy, że nie lubię takich prac. Nie raz się zachwycałam oglądając monochromatyczne dzieła na blogach. Ale u siebie mówiłam nie :) Do czasu .... W sumie zainspirowała mnie Dorota co ma kota, która swoją pracą fioletowo - monochromatyczną przypomniała mi, jak bardzo lubię fiolety. No i rzutem na taśmę powstała taka o to fioletowa, bardziej może liliowa karteczka.



Przy okazji zmierzyłam się z jeszcze jedną rzeczą, której także dotąd unikałam, a mianowicie stylem clean & simple. Inspirując się mapką goscrap, stworzyłam karteczkę z pięcioma kwiatuszkowymi shaker box`ami. Jako "wkład" w boxach posłużyły mi cekiny kwiatuszki, które niesamowicie wyłapują i odbijają światło. Oczywiście one także są w kolorze fioletowym. Do pracy wykorzystałam obie strony fioletowego Kapuśniaczka.


 Z mojego debiutu monochromatycznego jestem bardzo zadowolona ;)


A u was jak jest z monochromatycznością? Lubicie tworzyc takie prace?


Kartkę zgłaszam na wyzwania:





Pozdrawiam was ciepło i zapraszam na moje candy ;)


27 komentarzy :

  1. W pięknych moich ulubionych fioletach.SUPER!!!Jestem za!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że nas tu więcej fioletowomaniaczek ;) Dziękuję :)

      Usuń
    2. A pewnie, że wiecej. Trzymam kciuki za pracę i dziękuję za miły komentarz u mnie:)))Dziękuję również za odwiedziny:)

      Usuń
  2. Bardzo udany debiut! Monochromatyzm trzeba lubic, do mnie tez czasami nie przemawia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech przemawia jak najczęściej bo w twoim wykonaniu i ona jest piękna :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię monochromatyczne prace własnie w fioletach. Świetny debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie CI wyszlo ! Ja jeszcze sie za to nie zabieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tak "natychać" to ja lubię! :-D

    No debeściarsko! - jak to moja młodzieżowka zwykła mówić
    Shadow box`y wymiatają, te kwiatki w kwiatkach...:-)

    A ja lubię CAS. Oglądać :-)
    No bo jak to tak bez kwiatka, jeden chociaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, tam ponad setka kwiatków jakoś jest :P
    I ja lubie być tak "natychana", dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz!
      jakoś nie poszłam tym torem myślenia, w sumie co racja to racja! ;-D

      Usuń
  7. Fantastyczna!
    Bardzo mi się podobają te shadow-box'y :) Jak je zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;) Asiu musiałabyś poszperać w necie za kursami, pełno ich jest. Ja oczywiście jak wszystko robię po swojemu. Przy kolejnym razie postaram się zrobic zdjęcia krok po kroku, więc zaglądaj do mnie ;)

      Usuń
  8. świetna, a te kwiatuszkowe cekiny, jest po prostu niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden kolor w wielu odcieniach, boxy z cekinami - fantastyczny pomysł na niebanalną pracę.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT GOscrap

    OdpowiedzUsuń
  10. no cudny shaker box - gratuluję cierpliwości, bo to wymaga pracy. Rewelacja :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Fakt, troche pracy jest przy nnim.

      Usuń
  11. This is a pretty shaker card! Love the flower windows and the purples. Thanks for sharing your creation with us for the Sentimental Sundays MONOCHROMATIC Challenge! Hope to see you again soon!

    Inky hugs,
    Anti
    SS DT
    Making Mayhem | Because Life is Messy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam podobnie jak Ty - u innych podziwiam, sama jakoś unikam monochromatyczności :) Dobrze, że się zmotywowałaś bo wyszło naprawdę świetnie! A te shaker boxy to już w ogóle czad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmotywowałam się ale nie wiem kiedy będzie powtórka, chyba nie prędko ;) Dziękuję Kasiu :)

      Usuń
  13. Świetna praca. I w SŁUSZNYM kolorze:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dokładnie, jedyny słuszny kolor dla mnie ;)

      Usuń
  14. Fajna praca, ja bym tylko może tą wstążkę podprasowała przed przyklejeniem ale może to efekt specjalny, zamierzony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zdecydowanie nie dopracowałam tego ;) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka