wtorek, 29 lipca 2014

Wiśniowa babeczka

Całkiem niedawno swoje trzydzieste urodziny kończyła bardzo fajna babeczka. Z tej okazji powstała ta właśnie słodka kartka. Muffinka na niej jest o smaku czekoladowym z pysznym wiśniowym kremem, który dodatkowo jest lekko udekorowany białym lukrem. I jest też oczywiście dla zwieńczenia dzieła wisienka na torcie, tfuuu.... na babeczce :)



Karteczkę zrobiłam na bazie formatu DL, który do tej pory widział mi się na kartkach bardziej uroczystych typu ślub, komunia, chrzciny. Tutaj jakoś od razu mi przypasował ;) Babeczka i ramki pod nią są na kosteczkach dystansowych. Niebieski kwiatek jest mojego autorstwa, a napis niezastąpionej joligg


 To kto ma ochotę na taką muffinkę? Bo babeczka adresatka chyba już zajęta :D


 Karteczkę zgłaszam
 - na Kartkowe ABC wyzwanie N jak napis


 - na MilkCoffee wyzwanie Birthdays

I jeszczę na koniec się pochwalę :) Przez wyjazd wakacyjny nie zdążyłam się nawet nacieszyć niebieską paczuszką, jaka czekała na mnie w skrzynce. Czemu niebieską? Bo pełna była słodkich niebieskości jakie wygrałam w candy u Cejlon, której nick też jest niebieski bo oznacza niebo. Popatrzcie sami jakie cuda.



Na koniec posyłam wam ciut chłodniejsze dla tych co walczą z upałami i gorące dla pozostałych pozdrowienia i przypominam o ostatnich dwóch dniach mojej rozdawajki.

9 komentarzy :

  1. Alez smakowitosci tu prezentujesz. Masz szczescie ze taki upal to nie myślę o jedzeniu. Adresatka pewnie mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :) Ciekawy ten Napis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodziutka ta karteczka ! yummy!

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowita karteczka. :)
    Gratuluję wygranych niebieskości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do schrupania ;) Śliczna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Delicja. Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowym ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, słodka praca :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka