niedziela, 13 lipca 2014

Kwiatowe imieniny

Z okazji imienin, które obchodzi się w miesiącach wakacyjnych, powinno się wręczać koniecznie kwiaty i kartki w wakacyjnych kolorach ;)
W takich barwach jest niewątpliwie paleta kolorystyczna najnowszego wyzwania z gościem Rapakivi, na które powstała ta karteczka. W pracy wykorzystałam papierki z kolekcji Fairy Floss  KLIK i Be Optimistic KLIK. Napis jest autorstwa Alice KLIK.

 


I tu jeszcze paletka kolorystyczna Rapakivi:


Pracę zgłaszam także na wyzwanie Bingo w Skarbnicy Pomysłów.
 Wykorzystałam: kokarda, zielony, kwiaty.


Przypominam Wam o mojej karteczkowej rozdawajce na FB :) Zapraszam na mój profil po szczegóły. Ja znikam się urlopować, jakiś czas mnie nie będzie, choć może na fb się pojawię ;)

Życzę wam spokojnego wieczoru i ciepłego tygodnia!

10 komentarzy :

  1. Niesamowicie elegancka, a przy tym klimatyczna kartka... Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne warstwy i piękne połączenie żółci z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, te błyskotki-kwiatuszki dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystałaś tą paletę i stworzyłaś śliczna pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka rewelacyjna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kartka, bardzo mi się podoba mnogość detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka