niedziela, 15 czerwca 2014

Dla taty Julii

Dzień ojca zapasem, więc dzisiaj karteczka wykonana dla taty, super taty Julii, równolatki co do dnia nawet mojej Małej Mi. Pierwszy raz bawiłam się z rozdarciami papieru, niby niewielkie są ale jestem zadowolona z efektu. Piękny brokatowy motyl jest  z przydasiowa.







Karteczka poleci na tatusiowe wyzwania:
Dla taty na SweetStamps
Męska kartka na AltairArt



Napis jest mojego autorstwa. Jak się komuś podoba - proszę się częstować ;) Nie umiem tworzyć grafik, więc jest w formacie .jpg. Jeśli go wykorzystacie, proszę o podanie źródła u siebie i pochwalenie się w komentarzu u mnie ;)



Na koniec zapraszam was jeszcze do polubienia mojego profilu na FB i życzę spokojnej i słonecznej niedzieli :)

3 komentarze :

  1. Wow Anulka! Bardzo mi sie podoba! No i graficzki miodzio! A ja wciaz w lesie z tematem tatowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Fajne kolory i cudna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka, cudne zdjęcie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka