wtorek, 8 kwietnia 2014

Schodkowa wielkanocna

To jest dopiero chyba druga w mojej karierze schodkowa karteczka. Ale tak się napatrzyłam na schodkowe kartki wielkanocne w najnowszym wyzwaniu na scrapek.pl, że musiałam poczynić swoją karteczkę na to wyzwanie.







Kartkę zgłaszam także na wielkanocne wyzwanie na Scrapowym Pasie Startowym (wykorzystałam elementy: kolory żółty i zielony,  jajko, kwiaty, gałązki i palmy, a właściwie liście palmowe);


Słoneczne papiery są z kolekcji Be Optimistic. Mam do tych odcieni ogromną słabość ;) Karteczkę zgłaszam także na kwietniową fanBoard Rapakivi. Napis z kartki autorstwa joligg.

10 komentarzy :

  1. Świetna. Bardzo energetyczna, wielkanocna odsłona:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ;) dziękuję za udział w wyzwaniu SPS

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, elegancka kartka.Dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ileż tu się dzieje!!
    Świetna kartka:-)

    Aniu, odebrałaś maila weekendowego??
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Maila odebrałam i dziękuję Jolu jeszcze raz :* Juz zaczęłam działać ;)

      Usuń
  5. Gorgeous!!! I love the all different layers of flowers and die cut, that frame that gorgeous image!!! Thank you so much for sharing your creation with us at SweetStamps.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! W ogóle nie widać, że to Twoja druga kartka schodkowa :) Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Sweetstamps.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka