czwartek, 17 kwietnia 2014

Pisanki w klimacie retro


W tym roku odłożyłam na bok tworzenie karczochowych jaj i postawiłam bardziej na klimat retro.
Stworzyłam eko jaja obklejone sznurkiem jutowym, ozdobione koronkami, kwiatami i koralikami. Jajeczka zgłaszam na wyzwanie TricksArt: Sztukateria w kolorach eco.




Z racji tego, że jest to raczej mój ostatni post przed świętami, chciałabym złożyć wam wszystkim życzenia Pięknych Świąt Wielkiej Nocy i przytoczyć wam ciepłe, a zarazem proste słowa, a właściwie życzenia ks. Jana Twardowskiego:

"Na Wielkanoc chciałbym złożyć krótkie życzenia wierzącym i niewierzącym. Czego nam, wierzącym, dzisiaj życzyć? Chyba tego, żebyśmy stawiając sobie czasem pytania: po co się urodziłem? po co żyję? dlaczego ucieka mi doczesne szczęście? dlaczego cierpię? dlaczego umieram? – stale przypominali sobie Jezusa zmartwychwstałego, który jako człowiek przebył ludzkie życie, cierpienia, straszną śmierć i w cierpieniach, kłopotach życiowych przedarł się do Pana Boga i do Niego przeniósł nasze człowieczeństwo. Żebyśmy nie patrzyli na nasze kłopoty, cierpienia, śmierć jak na nieszczęście, ale jak na przedzieranie się do Boga. Jest to w życiu takie trudne, trudniejsze od wspinaczki na górę. Niewierzącym życzyłbym, aby postawili sobie pytanie: a jeśli jest prawdą, że Jezus zmartwychwstał, to jak będę wyglądał ze swoją niemądrą niewiarą?"

 Pozdrawiam Was ciepło!
Angi

4 komentarze :

  1. Piękne i proste pisanki :) Tobie życzę pogodnej i rodzinnie spędzonej Wielkanocy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Wesołych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pisanki . Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąt pięknych jak Twoje pisanki i cierpliwości w " przedzieraniu się do Boga".
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka