wtorek, 22 kwietnia 2014

Miętowy potworek i spółka

Witam poświątecznie!

Mam nadzieję, że u was po świętach zdrowo, pogodnie i w niezbyt przejedzonym stanie ;) A skoro o zdrowiu mowa, to w tytule mamy miętowego stworka z ekipą z ostatniej w marcu muzycznej urodzinowej inspiracji Art-Piaskownicy. Koniecznie zerknijcie na ten muzyczny klip.

Nad paletą kolorystyczną zaproponowaną z tą inspiracją kombinowałam dość długo. Wyraźnie ciągnęło mnie w bardziej pastelowe odcienie. Efekt moich kombinacji prezentuje się tak:



Karteczka leci na wspomniane wyzwanie kolorystyczne. I was zapraszam  - zostały jeszcze 3 dni.
Pozdrawiam gorąco!




8 komentarzy :

  1. urocza ... dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie i pastelowo :)
    Ja w te święta się wyjątkowo nie objadłam ;)

    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jesteś w tej mniejszej części społeczeństwa polskiego ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka