piątek, 14 lutego 2014

Drzewka kawowe

 Drzewko kawowe "chodziło" za mną bardzo, bardzo długo. Gdzieś w internecie dopatrzyłam bliźniaki drzewek kawowych i właśnie takie zapragnęłam stworzyć. Realizacja mojego pomysłu też się trochę odwlekła w czasie. Najpierw szukałam odpowiednich doniczek, później miałam problem z kupieniem ziarnistej kawy.

Gdy już przyszedł czas tworzenia, oczywiście musiałam sobie utrudnić pracę przy wklejaniu ziarenek kawy. Nie chciałam by były przyklejone w sposób poukładany, tylko tak bardziej naturalnie czyli w artystycznym nieładzie ;) A to wiązało się z kilkoma warstwami kawy, godzinami spędzonymi na klejeniu i ziarenkami plątającymi się w całym domu (co przy raczkującym dziecku jest totalnie niewskazane...).



Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Drzewka idealnie pasują do mojego salonu. Choć musiały cierpliwie czekać na "wystawienie" aż skończy się czas świątecznych dekoracji. Bo oba wyrosły jeszcze w starym roku.




Nie chciałam szaleć z dekoracjami i przesadzać z ilością barw. Pozostałam w klimacie czekoladowo-białym. Drzewka ozdobione są tylko kokardami z perłowym ćwiekiem każda i sznureczkami z perłowymi koralikami. Tymi dekoracjami doskonale wpasowały się na koralikowe wyzwanie Projektu Wagi Ciężkiej oraz wyzwanie zabić ćwieka na 123scrapuj Ty.



Moje drzewka kawowe zgłaszam również na wyzwanie z paletą kolorystyczną na Pomorskie Craftuje Żyj Kolorowo #9.

Zapraszam Was bardzo gorąco na mój profil FB. Pozdrawiam!



25 komentarzy :

  1. No Kochana poszalałas, Są mega!!!! Az mi kawa zapachnialo. Szkoda ze nie moge zobaczyc jak prezentuja sie w salonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam nie możesz, zapraszam serdecznie do obejrzenia na żywo ;) dzięki :*

      Usuń
  2. Drzewka są the best - sklonuję pomysł na Wielkanoc w prezencie koleżance, która uwielbia kawę pod każdą postacią :))) (o ile nie ma praw autorskich :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Proszę bardzo, pomysł nie jest mój, znaleziony w sieci i zmodyfikowany po mojemu :-)

      Usuń
  3. O kurczę, niby takie nic, a jak pięknie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna dekoracja. Czy moge wykorzystać Twój pomysł??? Chciałabym zrobic podone, ale z innymi dodatkami.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Pomysł nie jest mój więc proszę bardzo :-)

      Usuń
  5. PIękne- naprawdę. I chyba lepszy ten pomysł z nieregularnym poprzyklejaniem ziarenek.,....Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Jako, że uwielbiam kawę to coś dla mnie! Dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam znad filiżanki espresso :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w klubie miłośniczek kawy :)

      Usuń
  7. urocze, kawowe drzewka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach zachwycające! Wyobrażam sobie, że mnóstwo pracy wymagały, ale efekt był tego wart - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ile popalonych klejem na gorąco palców .... ;)

      Usuń
  9. uroczo :)) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuuudoooowne! I jakie dopracowane! A te doniczki i perełki są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają :) Dziękuję za wizytę u mnie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne drzewka kawowe:) A ja właśnie kawę popijam:)
    Dziękuje, że udało Ci się zabić ćwieka z 123scrapujTY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ to musi pachnieć. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedz, czy pachnie w pokoju kawą, lub przynjamniej w okolicy drzewka, w pobliżu. Jeśli tak, t czy ten zapach szybko wietrzeje, czy utrzymuje się długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachniało, ale bardzo krótko i to tylko w okolicy drzewka. Z tym że moja kawa nie pachniała zbyt intensywnie. Miałam problem z kupieniem kawy ziarnistej, kupiłam taką najtańszą marketową. Pewnie już zwietrzała była trochę.

      Usuń
  14. Rewelacja:) Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne, czy byłaby możliwość zamówienia takich?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe, ciepłem bijące, takie dekoracje kocham

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka