poniedziałek, 8 lipca 2013

Wyniki candy

Planowałam zorganizować jakieś bardziej pomysłowe losowanie ale nie będę w stanie ogarnąć tego tematu w najbliższych dniach, a nie chcę was trzymać w niepewności. Więc w losowaniu wyręczył mnie random.

Dziękuję  za udział w mojej zabawie, również za to, że podzieliłyście się ze mną swoimi sposobami na ładowanie akumulatorów. Chłonę wszystkie nowe pomysły jak gąbka, gdyż znów mam cięższy okres, sporo stresów i wyładowanie całkowite organizmu. Tak jeszcze będzie kilka następnych dni, a potem, mam nadzieje, będzie mi dane na jakiś czas odetchnąć.

Wracając do losowania, nasza niezwykle inteligentna i popularna "sierotka" losująca wylosowała numerek 9, pod którym kryje się 



GRATULUJĘ!!!

Proszę o adres na maila angi@op.pl.
Pozdrawiam wszystkich biorących udział w zabawie, także nowych obserwatorów, którzy mam nadzieje zostaną tu na dłużej.

8 komentarzy :

  1. Gratulacje dla wylosowanej - wspaniały prezent!!!

    Życzę pozytywnego ładowania życiowych baterii i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za zabawe:) gratulacje !:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam Cię na moje Złote Candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje, jejku takie szczescie.Dziekuje za zabawe, I pozdrawiam-a mowili ze nie wygram-a tu prosze. Wszystkiego dobrego I duzo sil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka