niedziela, 2 grudnia 2012

Na pierwszą niedzielę adwentu

Niesamowite, jak ten czas szybko leci... Jeszcze tylko trochę ponad 3 tygodnie i święta. Nadszedł dziś wreszcie czas aby zapalić pierwszą świeczkę na moim wieńcu adwentowym. Przyjemność tą pozostawiam sobie na popołudnie, aż się trochę ściemni. Tymczasem pokazuję wam moje adwentowe dzieło.
Duży wór czapeczek żołędziowych, które przyjechały dla mnie specjalnie pół Polski (zadziwiające, ale nie mogłam nigdzie w mojej okolicy znaleźć dębów ...), spora ilość pałek kleju na gorąco i bąble na palcach od poparzeń - ale jestem zadowolona ;) (co obrazuje ilość zdjęć)







Wieniec zgłaszam na wyzwanie:
Dekorujemy do na święta w Lemonade Challenges
 W klimacie świąt na CraftyMoly


11 komentarzy :

  1. Wieniec niesamowity. Bardzo mi się podoba.
    Bardzo!!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu. Będę trzymała kciuki:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieniec jest przepiekny.Zazdroszczę troszeczke bo tutaj w Irlandii z naturalnym materiałem jest problem.A widze ze czapeczki z żołedzi sa super.Naprawdę trud pracy i poparzone palce-to nic-efekt piękny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i sie doczekalam, jest rewelacyjny!!! Teraz mozesz sie chwalic ze masz wieniec z zoledzi prawie ze stolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zapiera dech w piersiach :-)Piękny!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this wreath, very creative!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieniec jest po prostu urzekający. Te czapeczki na nim wyglądają niesamowicie:-). Podziwiam Twòj talent i wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i to jest prawdziwy wieniec adwentowy ! Uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieniec jest niesamowity:-) Trzymam kciuki za wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja! a żołędziowe czapeczki wprost genialne! super! dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny wieniec co roku planuje zrobic i co roku nici ale twoj jest piekny

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka