czwartek, 14 kwietnia 2011

Słodki bukiecik

Bardzo się cieszę, że zaczął sie ruch na moim blogu. Pojawia się coraz więcej komentarzy i mam już 4 obserwujących. Nie macie pojęcia, jak mi to dodaje skrzydeł i motywuje do dalszego tworzenia ;) Jest mi niezmiernie miło że chcecie do mnie zaglądać i zostawiać po sobie jakiś ślad.
A dziś ciąg dalszy prezentu osiemnastkowego dla mojej siostry. Bukiecik z cukierków tworzyłam pierwszy raz. Trochę czasu mi przy nim zleciało, masę irytacji i dwa opakowania piórek chabrowych :D (czyli w ulubionym kolorze obdarowanej).
Ale jestem (a właściwie byłam) z niego bardzo zadowolona. Bukiet stał może pół roku potem siostra się dorwała do cukierków i teraz sama piórkowo - margaretkowa wersja stoi, ale i tak ładnie się prezentuje.


4 komentarze :

  1. Piękny jest ten piórkowy bukiecik !!!!!
    I mnie też ten kolor baardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki bukiecik cwiczy mocna wole przy nie jedzeniu slodyczy. U mnie pewnie tak dlugo by nie postal. Zaraz moja druga polowa by sie do niego dorwala. Sliczny chaber

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bukiecik, kiedyś taki robiłam ale z samych lizaków a tu widze piórka i kwiatki hoho :))) super

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!
    Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka