poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Świąteczne pozdrowienia i kurki trzy

Niestety nie zdążyłam Wam złożyć życzeń świątecznych na czas. Pochłonęły mnie całkowicie przygotowania przedświąteczne.
Ale może chociaż taki spóźnione życzenia Wam przekażę -  byście  ciągle pamiętali , że zawsze jest czas i miejsce by czerpać radość i moc z Chrystusa Zmartwychwstałego. Tego Wam właśnie z całego serca życzę.
Kilka migawek z mojego świątecznego domku ;)


A teraz przedstawiam Wam moje trzy koleżanki - narodziły się krótko przed świętami, a natchnieniem dla nich było wyzwanie z Art-Piaskownicy. Wyzwanie polegało na stworzeniu kartki, bądź innej dekoracji z wykorzystaniem poniższej mapki.


Moje kurki powędrowały do chrześniaków i chrześnicy moich i mojego męża. Nawet nie miałam pojęcia, że tak ich ucieszą. Oczywiście mąż kręcił nosem, że brązowa kurka jest taka "nieświąteczna". A tymczasem okazało się, że miała wśród dzieciaków największe wzięcie i żałowałam, że przynajmniej dwie nie były ciemne.





4 komentarze :

  1. Superowe kuraki Anus, nie dziwie sie ze sprawily az tyle radosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne kurczaki!
    Dziękuję za udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz :) Jakie fajne te kurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że Twoje święta były wspaniałe :)
    Kurki są świetne i bardzo radosne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka