wtorek, 19 kwietnia 2011

Karczoch


Wreszcie znalazłam czas, żeby wrzucić fotki jaja wstążkowego. Nie będę tym razem zarzekać się, że to pierwszy w życiu :D.
Dwa pierwsze karczochy (aczkolwiek robione też w tym roku) nie są zbyt idealne i nie wiem czy je pokarzę. Planuję z nich zrobić stroik świąteczny, ale co z tego wyjdzie - zobaczymy. Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu, nawet przygotowania do świąt, łącznie z porządkami świątecznymi, zeszły na drugi (albo i dalszy) plan.
To jajo zrobiłam specjalnie z myślą o pewnej miłej osóbce w "dwupaku" ;), z którą miałam sie zobaczyć pierwszy raz w zyciu. Niestety plany nam sie trochę pokrzyżowały i jajko poleciało do adresata pocztą. Nie mniej mam nadzieje, że się spodobało, bo ja z niego byłam bardzo zadowolona.

Oczywiście, popadając w samozachwyt, nie mogłam sie zdecydować, które fotki wybrać :D Sorry :)






2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka